Zwroty + reklamacje
Produkty oferowane w Koziol-Shop to starannie wyselekcjonowane, w 100% oryginalne artykuły. Mamy nadzieję, że zakupione produkty będą służyć naszym Klientom przez wiele lat, jeżeli jednak zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, gwarantujemy Ci możliwość bezproblemowego zwrotu produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu.
Procedura zwrotu:
Przyczyny zwrotu:
- produkt nie pasuje do wnętrza
- jest za duży lub za mały
- prezent, który nie podoba się obdarowanemu
Zwrot produktu należy zgłosić, wysyłając wiadomość na info@koziol-shop.pl. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez BOK, bardzo prosimy o odesłanie produktu w terminie 7 dni na adres:
FORMADE
MLP II Hala C4
Moszna Parcela 29
05-840 Brwinów
Na paczce należy umieścić dopisek "Zwrot do zamówienia (numer zamówienia)".
Zwracany produkt musi zostać starannie zabezpieczony na czas wysyłki i zapakowany w sztywne, kartonowe pudełko. Odpowiedzialność za szkody wynikłe na skutek źle zabezpieczonej przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Po otrzymaniu produktu, który nie może nosić śladów użytkowania, powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami (akcesoria, instrukcje itp.) zostanie wystawiona faktura korygująca i zostanie zlecony zwrot należności.
Procedura reklamacji:
Przyczyny reklamacji:
- produkt nie funkcjonuje tak, jak powinien
- widoczne zarysowania, plamy, odbarwienia
- inna wada produkcyjna
Reklamację produktu należy zgłosić, wysyłając wiadomość na info@koziol-shop.pl. W wiadomości należy podać numer zamówienia, opis wady, zdjęcia (jeśli jest taka możliwość). Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez BOK, wysyłane będą dalsze instrukcje.