Zwroty + reklamacje

Produkty oferowane w Koziol-Shop to starannie wyselekcjonowane, w 100% oryginalne artykuły. Mamy nadzieję, że zakupione produkty będą służyć naszym Klientom przez wiele lat, jeżeli jednak zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, gwarantujemy Ci możliwość bezproblemowego zwrotu produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Procedura zwrotu:

Przyczyny zwrotu:

- produkt nie pasuje do wnętrza
- jest za duży lub za mały
- prezent, który nie podoba się obdarowanemu

Zwrot produktu należy zgłosić, wysyłając wiadomość na info@koziol-shop.pl. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez BOK, bardzo prosimy o odesłanie produktu w terminie 7 dni na adres:



ProgressiveBG
MLP II Hala C4
Moszna Parcela 29
05-840 Brwinów


Na paczce należy umieścić dopisek "Zwrot do zamówienia (numer zamówienia)".

Zwracany produkt musi zostać starannie zabezpieczony na czas wysyłki i zapakowany w sztywne, kartonowe pudełko. Odpowiedzialność za szkody wynikłe na skutek źle zabezpieczonej przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

Po otrzymaniu produktu, który nie może nosić śladów użytkowania, powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami (akcesoria, instrukcje itp.) zostanie wystawiona faktura korygująca i zostanie zlecony zwrot należności.

Procedura reklamacji:

Przyczyny reklamacji:

- produkt nie funkcjonuje tak, jak powinien
- widoczne zarysowania, plamy, odbarwienia
- inna wada produkcyjna

Reklamację produktu należy zgłosić, wysyłając wiadomość na info@koziol-shop.pl. W wiadomości należy podać numer zamówienia, opis wady, zdjęcia (jeśli jest taka możliwość). Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez BOK, wysyłane będą dalsze instrukcje.


30 dni na zwrot produktu
odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
99% polecających klientów
darmowa dostawa od 300 zł
Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności