Status zamówienia
Złożyłeś zamówienie w Koziol-Shop i chcesz wiedzieć, co się z nim dzieje, a może czekasz już na paczkę i zastanawiasz się, gdzie ona jest?
To zrozumiałe, dlatego też na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia informujemy Cię o jego statusie w mailu wysyłanym z systemu Koziol-Shop. W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia znajdziesz również link do jego śledzenia oraz informację o przewidywanym terminie jego realizacji (pamiętaj, że zamówienia realizowane są w czasie dni roboczych). W przypadku, gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy z realizacją, obsługa Koziol-Shop niezwłocznie skontaktuje się z Tobą, by Cię o tym powiadomić.
W momencie wysyłki paczki otrzymasz od nas zarówno wiadomość SMS, jak również e-mail z powiadomieniem o wysyłce i numerem listu przewoźnika. Tam też znajdziesz link do śledzenia paczki.
Pamiętaj również, że jeśli wybrałeś opcję dostawy kurierem, kurier podejmie tylko jedną próbę dostarczenia paczki, a w sytuacji, w której nie zastanie odbiorcy paczki pod podanym adresem, paczka zostanie do nas zwrócona. Dlatego też, tym bardziej zalecamy śledzenie statusu Państwa przesyłki na dhl.com.
W przypadku zamówień z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym, również zaprosimy Cię po odbiór produktów w sklepie poprzez SMS i wiadomość e-mail. Pamiętaj, że Twoje zamówienie czekać tam będzie na Ciebie przez 7 dni.