Connect Organic Nature Kubki 350 ml 2 szt.

KZ-00120539 (7022701)
Cena: 51,00 zł 4 szt. w magazynie
Wysyłka 24 h (4 szt. w magazynie)
Dostawa najpóźniej w środę, 17.08.2022
WIĘCEJ MNIEJ

W naszym magazynie dostępne są 4 sztuki produktu. Większa ilość dostępna w ciągu 10 dni roboczych.

Zalety zakupów w Koziol-shop

30 dni na zwrot produktu
99% polecających klientów
odbiór w sklepie stacjonarnym gratis

Zalety zakupów w Fabryka Form

30 dni na zwrot produktu
ponad 400 tys. zrealizowanych zamówień
99% polecających klientów
ponad 25 000 recenzji
}

Informacje o produkcie

Opis produktu

Kubek CONNECT został zredukowany do najistotniejszych elementów. Geometryczny kształt nie ma żadnego uchwytu i może być łączony z talerzami CONNECT lub zastawą stołową z tej samej serii. CONNECT jest wytrzymały, lekki i można go układać jeden na drugim, dzięki czemu jest niezastąpionym towarzyszem pikników.

W skrócie:
- geometryczny kształt
- poręczny rozmiar
- odporny na wstrząsy
- możliwość układania w stosy
- można myć w zmywarce
- nie zawiera BPA, nie zawiera melaminy
Dostępne wersje:
  • Connect Organic Nature Kubki piaskowe 350 ml 2 szt., Connect Organic Nature Kubki szare 350 ml 2 szt., Connect Organic Nature Kubki zielone 350 ml 2 szt., Connect Organic Nature Kubki koralowe 350 ml 2 szt., Connect Organic Nature Kubki w kolorze drewna 350 ml 2 szt.

Dane techniczne produktu

Producent

Koziol

Kod produktu

KZ-00120539

Materiał

tworzywo sztuczne

Rodzaj kubka

bez ucha

Pojemność

0.35 l

Kolor

szary

Kod producenta

7022701

Kod EAN

4002942575758

Pliki do pobrania

Katalog Koziol 2022

PDF • 87,06 MB

Katalog Koziol 2021

PDF • 35,68 MB

Katalog Koziol 2020

PDF • 57,17 MB

Wyraź swoją opinię

Nikt jeszcze nie napisał opinii o tym produkcie. Bądź pierwszy!

Napisz opinię
30 dni na zwrot produktu
odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
99% polecających klientów
darmowa dostawa od 300 zł
Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności