Leaf-On Spodki na przekąski 4 szt.

KZ-0091513 (3556302)
Oszczędzasz 4,60 złRabat: -10% Nowa cena: 41,40 zł Stara cena: 46,00 złProdukt w magazynie
Wysyłka 24 h
Dostawa najpóźniej w czwartek, 07.07.2022
WIĘCEJ MNIEJ

W naszym magazynie dostępna jest większa ilość tego produktu.

Zalety zakupów w Koziol-shop

30 dni na zwrot produktu
99% polecających klientów
odbiór w sklepie stacjonarnym gratis

Zalety zakupów w Fabryka Form

30 dni na zwrot produktu
ponad 400 tys. zrealizowanych zamówień
99% polecających klientów
ponad 25 000 recenzji
}

Informacje o produkcie

Opis produktu

Czysta przyjemność. Dzięki systemowi LEAF-ON do szklanki nie dostają się ani owady, ani liście, co gwarantuje niezmąconą przyjemność picia. Na bankietach, oliwki, orzechy i inne przekąski również znajdą swoje miejsce na małej tej pokrywce. Na imprezach nie może zabraknąć LEAF-ON, a dzięki różnym kolorom może być on również używany jako znacznik do szkła.

W skrócie:
- potrójna funkcja jako znacznik do szkła, miseczka na przekąski i osłonka przed owadami
- w elegancki sposób łączy napój z małą przekąską
- uniwersalne zastosowanie do prawie wszystkich rozmiarów szkła
Dostępne wersje:
  • Leaf-On Organic Spodeczki na przekąski zielony różowy szary 4 szt., Leaf-On Spodki na przekąski czarne i białe 4 szt., Leaf-On Organic Spodeczki na przekąski odcienie niebieskiego i szarości 4 szt.

Dane techniczne produktu

Producent

Koziol

Kod produktu

KZ-0091513

Projektant

qed* Design

Materiał

tworzywo sztuczne

Typ akcesorium do przekąsek

talerzyki i tace

Szerokość

9 cm

Długość

14 cm

Kod producenta

3556302

Kod EAN

4002942490501

Pliki do pobrania

Katalog Koziol 2022

PDF • 87,06 MB

Katalog Koziol 2021

PDF • 35,68 MB

Katalog Koziol 2020

PDF • 57,17 MB

Wyraź swoją opinię

Nikt jeszcze nie napisał opinii o tym produkcie. Bądź pierwszy!

Napisz opinię
30 dni na zwrot produktu
odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
99% polecających klientów
darmowa dostawa od 300 zł
Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności