Basic Organic Pudełko na lunch

KZ-0080700 (3081671)
Cena: 37,00 zł 2 szt. w magazynie
Wysyłka 24 h (2 szt. w magazynie)
Dostawa najpóźniej w środę, 17.08.2022
WIĘCEJ MNIEJ

W naszym magazynie dostępne są 2 sztuki produktu. Niestety są to ostatnie dostępne egzemplarze produktu.

Zalety zakupów w Koziol-shop

30 dni na zwrot produktu
99% polecających klientów
odbiór w sklepie stacjonarnym gratis

Zalety zakupów w Fabryka Form

30 dni na zwrot produktu
ponad 400 tys. zrealizowanych zamówień
99% polecających klientów
ponad 25 000 recenzji
}

Informacje o produkcie

Opis produktu

Wszystko pozostaje świeże! W pojemnym pudełku można przechowywać pieczywo, przekąski, owoce, a nawet kanapki, zachowując ich świeżość i apetyczny wygląd. Specjalna miękka konstrukcja z zaokrąglonymi krawędziami zapewnia komfort użytkowania i pozwala uniknąć irytujących wstrząsów podczas noszenia w plecaku, tornistrze lub samochodzie.

praktyczny towarzysz w biurze, szkole i na wycieczkach
idealne również do owoców
z zapięciem na zatrzask
pasująca butelka do picia OASE
można myć w zmywarce, nie zawiera BPA, nie zawiera melaminy

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
Dostępne wersje:
  • Basic Organic Pudełko na lunch niebieskie, Basic Organic Pudełko na lunch zielone, Basic Organic Pudełko na lunch szare, Basic Organic Pudełko na lunch różowe, Basic Organic Pudełko na lunch czerwone

Dane techniczne produktu

Producent

Koziol

Kod produktu

KZ-0080700

Materiał

tworzywo sztuczne

Zmywarka

tak

Szerokość

12.20 cm

Długość

16.80 cm

Wysokość

6.60 cm

Kod producenta

3081671

Kod EAN

4002942479704

Pliki do pobrania

Katalog Koziol 2022

PDF • 87,06 MB

Katalog Koziol 2021

PDF • 35,68 MB

Katalog Koziol 2020

PDF • 57,17 MB

Wyraź swoją opinię

Nikt jeszcze nie napisał opinii o tym produkcie. Bądź pierwszy!

Napisz opinię
30 dni na zwrot produktu
odbiór w sklepie stacjonarnym gratis
99% polecających klientów
darmowa dostawa od 300 zł
Korzystamy z plików cookie aby nasza strona działała niezawodnie i bezpiecznie oraz aby mierzyć jej skuteczność i zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych i personalizację reklam. Polityka Prywatności